9 Temmuz 2010 Cuma

Issız Yolda Bir Yoldaş...


Onlar aya gider, biz ise yaya,Diyerek özendik biz Avrupa'ya,Unutuldu mazi, bozuldu maya,Özümüze dönmezsek daha çok yanarız...Osmanlı'yı kötülüyor, Osmanlı'nın torunu,Geçmişinden ayırır bugün ile yarını,Günden güne artarken özde kimlik sorunu,Öyle bir ses verin ki yerler gökler inlesin...Kendinden bihaberler vicdanını dinlesin......
[ ... ]

4 Temmuz 2010 Pazar

Deneme...

Template deneme bloğu...
[ ... ]
 

©2009 Gönüle Nasihat | by TNB